حتماً نام USSD به گوشتان خورده، كدي كه باعث ارتباط شما با مشتريانتان بدون نياز به اينترنت ميشود و صاحبان كسبوكار بهراحتي با داشتن شماره تلفن مشتريان خود ميتوانند با آنها ارتباط برقرار كنند و اين مخاطبان را به مشتريان وفادار خود تبديل كنند.
اگر صاحب كسبوكار هستيد و براي تهيه اين نوع كدها ترديد داريد تا آخر اين مقاله با ما باشيد تا متوجه شويد كه كد USSD چه مقدار اهميت دارد و چه اندازه ميتواند به شما در تسهيل كسبوكارتان كمك كند.
1- ارسال پيامك به تمامي مشتريان حتي سيم كارت هايي كه دريافت پيامك تبليغاتي را مسدود كرده اند.
درگذشته سامانههاي پيامكي از قويترين ابزارهاي لازم هر كسبوكار براي ارتباط با مشتريهايشان بودند، اما رفتهرفته با بهروز شدن فنّاوري و فرستاده شدن تبليغات بيهوده فراوان علاوه برداشتن هزينههاي زياد براي صاحبان كسبوكار و كم بودن كار آرايي آن بهنوعي اين تبليغات به يك پيام مزاحمتآميز تبديلشده بودند و اثري معكوس داشتند يعني بهجاي جذب مشتري باعث فرار كردن مشتري از آن كسبوكار ميشدند. دليل آنهم اين بود كه اين پيامها براي افرادي فرستاده ميشدند كه هيچ ارتباطي به آن افراد نداشت و باعث ناخشنودي افراد ميشد.
امروزه كدهاي USSD اين مشكل را براي صاحبان كسبوكار و همچنين گيرندگان مربوطه اين پيام رفع كرده و پيام بيهدف براي افراد نميرود و اين پيام براي مخاطبيني ميرود كه اين كد دستوري را گرفته باشند، افرادي كه جذب مجموعه شما شدهاند، حتي اگر پيامهاي تبليغاتي را مسدود كرده باشند.
همانطور كه گفته شد زماني مخاطب جذب يك كسبوكار شود، كد دستوري USSD را ميگيرد كه اين بدان معناست مشتري نسبت به دريافت پيامك از سمت مجموعه شما مشتاق است و برايش مفيد ميباشد. نكتهاي كه در اينجا وجود دارد اين است كه هزينه پرداختي بابت هر پيامك ديگر بيهدف نخواهد بود بلكه اين هزينه صرف مشتريان واقعي ميشود و ميتوان پيام ها را متناسب با خصوصيات هر فرد بهصورت جداگانه ارسال نمود.
منبع: خريد كد ussd